Rehab

Incertitudinea anului de mâine, cu ce promit eu sa aducă, mă sufocă mult prea lent şi mult prea dulce. Da… aşteptarea e cea care deţine ultimul cuvânt în pronunţarea sentinţei… Oare umbrele vor căpăta substanţă? Sau poate lumina orbitoare a corectitudinii emoţionale va spulbera orice gram de posibil viitor înecat în amărăciunea trădării… Reabilitare… poate… caut, încerc, ascund, cunosc, întreb, plictisesc, arunc cuvinte goale pe pagini fără corespondent în lumea reală, am găsit ceva, mai încerc odată, arăt, demit prietenii, aleg să dau eu răspunsuri fără sens, sunt plictisit, citesc cuvinte negre pe foi galbene… poate… reabilitat? Nu. Azi, cu toate cele 117 minute rămase, nu ştiu dacă pot alege internarea într-o dietă cu 0 emoţii, sau să ascund sub un covor ruginit ceea ce vreau doar pentru că e absurd, prostesc, lipsit de finalitate poetică şi murdar de incertitudine…

 Semnat AltClaudiu

Reabilitare, adică recuperarea unui lucru pierdut, revenirea la o stare de fapt anterioară, redobândire. Sună bine, dar putem privi lucrurile şi din alt unghi. Haideţi, faceţi-mi pe plac! Toate cuvintele pe care le-am folosit pentru a defini, mă duc cu gândul la stagnare, staţionare şi la limitare. E o goană spre trecut. Dacă momentul în care eşti e problematic, trebuie să mergi înainte, nu înapoi. În primul rând dacă pierzi ceva, după ce îl recuperezi e destul de greu să fie la fel ca înainte, poate chiar imposibil. Te-ai hrăni cu iluzii.. şi nu ne injectăm deja destule iluzii? Şi în al doilea rând, de ce să te reabilitezi, de ce cauţi abilitatea..starea de fapt care, în mod evident, nu vrea la tine, nu o stapâneşti, nu ţi se potriveşte. Ar trebui să cauţi o altă abilitate, ceva care te face fericit pe tine personal, nu ceea ce iţi spune societatea că inseamnă fericit, potrivit, normal. Reabilitarea lor înseamnă întoarcerea la starea de zombie, şi are loc atunci când cineva încearcă să evadeze din normal, dar “reabilitare” ar trebui inlocuit cu “a te abilita in alt domeniu”. Eu o inteleg pe Amy cand spune “They tried to make me go to rehab/I said no, no, no.” şi nici eu nu m-aş duce.

Semnat maroooned

Amy Winehouse – Rehab

https://maroooned.files.wordpress.com/2011/12/amy-winehouse-rehab.doc

5 responses to “Rehab

Leave a Reply

