Daily Archives: January 14, 2012

Slip away

Cine vrea să înțeleagă să caute răspunsuri în cojile de portocală. Nu, nu e nimic de văzut aici. Vă rog continuați-vă excursia prin prostie ignorând ce e în dreapta voastră. Ce e drept, azi, și eu o voi face. Voi lăsa rezonabilul să se scurgă printre crăpăturile înteligenței. Renunță… nu renunța.

Muzica va răsuna stupid în a treia ureche oarbă a nopții. Vom pleca, vom traversa câmpii de asfalt, vom înjunghia clipe de neuitat, ne vom întoarce… vom adormi cu gândul la un alt probabil. Mă voi trezi probabil în gând, voi avansa în neputință, voi uita munții de…

Caut să îmi reeditez amintirile. Vreau să uit ce se va întâmpla. Cine sunt ei? Ce vor de la…

Am uitat. Teorii, lupte, discuții… sunt toate acum acolo. Le-am sigilat cu grijă pentru a nu fi cercetate de minți ce sunt prea albe, prea pline de speranțe. Sunt toate aici în…

Am uitat… Ce? Nu știi cum ai ajuns aici? Ha. Liniștește-te, totul e doar în imaginația mea. E tot ce ai, tot ce îți trebuie. Poftim, creează-ți monștrii care să te apere, regretele care să te scuze, credințele care să te mintă…

Ai uitat… Cine ești? Ha. Nu știi? Mai bine… oricum, nici nu conta. Relaxează-te. Sunt aici să preiau controlul.


Semnat AltClaudiu

Aici eu.

Sufletul meu o furtună calmă şi mică

Afară o furtună nervoasă, grabită,

o furtună amuzantă, stupidă,

infinită şi neîndurătoare.

Dar oare?

Masca mea doar calmă, nu furtună.

Dincolo de geam soare sau tună?

Masca mea duală?

Încă o glumă…

întrebare plus frică egal risipă.

Risipă de ce?

De mine?

De timp?

Timpul alunecă, iar eu mă sting.

Doar două verbe şi-un final absurd.

Semnat maroooned

Tony Iommi – Slip Away

https://maroooned.wordpress.com/wp-content/uploads/2012/01/tony-iommi-slip-away.doc