Seen enough

Am văzut destul? Ce pot vedea? Şi pân’ la urmă care sunt versurile ce constituie melodia acestei lumi? Nu sunt aşa multe, doar câteva. Trebuie să ştii să asculţi. Sunt doar câteva cuvinte repetate la nesfârşit într-un refren neobosit. Iar odată ce le-ai ascultat, trebuie să şi cânţi la unison cu toată lumea. Şi-ncerc. Şi cânt. Dar pentru nu ştiu ce motiv, la mine sună altfel. Şi nu ştiu dacă melodia greşită e a lor sau a mea.

Începe aşa: “Priveşte idealul în trăire!” Dar în trăire am vazut doar moartea, decăderea, şi-n decădere mi-am văzut înălţarea. Am văzut adevarul în înălţarea mea atipică, şi am vazut ura în adevar şi am numit-o filozofie.

“priveşte arta în iubire!”. Am căutat şi arta şi am vazut-o în iubire, dar în iubire am vazut minciuna. În minciună am văzut salvarea, în salvare am văzut fericirea, dar în fericire văd doar sfârşitul.

“priveşte credinţa în tine!”. Am căutat credinţa în mine şi am văzut nimicul, iar în nimic am văzut un ideal.

Poate că nu am văzut totul, dar simt că am văzut deajuns, iar melodia greşită e irelevant s-o aflu; ambele sunt la fel de dureroase.

Semnat maroooned

Vânzătorul îmi ceru să scriu ceva amuzant… Nu prea pot, am rămas fără margarină. Nimic nu stârnește râsul mai bine decât un kil de furnici blege. Sau erau vișine? Voi întreba mâine cioara ce îmi face curat în dulap. Sper ca până vin îngerii beți totul va fi mov. Tone de portocaliu, să curețe chiar și cel mai negru gras. Și ironia îmi devine glonț, iar zâmbetul de cretin va fi o țintă perfectă. Hai, râzi, cretinule. Știu că vrei. Să-ți găuresc țeasta cu o lopată de nori, să-ți sparg nasul ce ți-l ții acolo sus. Hai, mai râzi acum cretinule. Scuze două secunde, să-mi verific cioara.

Back. Maimuțele spală parbrize prin dormitoare de cârpe… Căcat. Au venit îngerii. Tre să inchid.

Dezastru au făcut porcii în urma ei. Nu pot înțelege dorința unora de castrare a ideilor. Lasă-le așa cum sunt, fă ce îți zic, nu fi cretin, că iar scot lopata.

Ce vrei??? Zgâții mătii de cioară!

Of. Nu se mai fac ciori ca pe vremuri. Acum trebuie să le dai indicații la tot pasul: ucide castraveții, nu vezi că mișcă? Nu mai mânca din câine, nu vezi că e stricat? Nu mai citi asta, nu vezi că e o prostie?

Semnat AltClaudiu

Kingdom Come – Seen Enough

https://maroooned.files.wordpress.com/2012/01/kingdom-come-06-seen-enough.doc

Leave a Reply

