Copiindu-l pe Claudiu

Continua regenerare a nebuniei în căutarea otrăvii perfecte, capabilă de a provoca Moartea Absolută a Semnelor de Întrebare nu face nimic altceva decât să otravească râurile roşii. Clocotul veşnic încarceratelor râuri roşii, însetate de evadare, emite semnale metalice către Nimic.

Neobositul îşi fredonează cântul fluierând, cu mersul lui ştrengar şi totuşi calculat. Continua regenerare a Neobositului provoacă picurul indiferent al amar-amăruiului marş care ordonă Haosului: Linişte!

Liniştea asurzitorului Haos pictează laboratorul în care nebunia e regenerată, în care râurile roşii clocotesc, în care oamenii sunt încarceraţi, săvârşind o mimare a emiterii de semnale între ei. Oameni destinaţi a fi neputincioşi cobai, veşnic încarceraţi, supravegheaţi şi studiaţi de Semnele de Întrebare. Oameni hrăniţi de 3 ori pe zi cu iluzii, cu iluzia că va veni şi timpul lor să stăpânească Semnele de Întrebare, cu iluzii ce conţin otrava perfectă, capabilă de a provoca Moartea Absolută a oamenilor.

Originea stilului si a inspiratiei: supa la plic. Multumesc Manu.

Bliss – Overture

https://maroooned.files.wordpress.com/2012/02/bliss-overture.doc
5 responses to “Copiindu-l pe Claudiu

  • legislated drowner

    interesant efectul obtinut de folosirea literelor mari in mijlocul frazei. subliniaza ce trebuie. bravo
    titlul nu releva ce ai incercat sa faci aici. a ma copia inseamna a scrie ce simt eu… cam greu :D. ar fi mers un “Imitand stilul lui Andrei”… cred
    ca idee de altceva, diferit de ce ai scris pana acum, eu sunt multumit de rezultat.
    as dori sa vad mai mult asa, desi trecerea ar fi cam brusca. incearca ceva mai moderat data viitoare, o imbinare de stiluri, al meu cu al tau… as fi curios de ce ar iesi.
    oare eu sunt atat de sumbru?? 😛
    cam atat pentru moment. felicitari si astept o continuare 😀

  • maroooned

    instinctul meu defensiv, si obsesia mea de a imi face apologia inainte de a fi acuzat m-au indemnat sa aleg titlul ala.
    cel mai rau lucru de care puteam fi acuzat era “tu il copii pe claudiu!”
    si eu as fi raspuns “pai asa am si vrut! te oftici?”
    titlul a fost mai mult o joaca de copil si un mod de a-ti atrage atentia.
    intradevar am incercat sa imit stilul, sa vad ce iese. oamenii sunt animale care observa si imita, iar eu o fac constient si pentru amuzament.
    ponturile tale sunt..achizitionate :p ma bucur ca esti multumit de rezultat. poate o sa mai administrez stilului meu ceva de la tine, dar n-as vrea sa ajung in extremul tau 😀
    hmm.. dar eu sunt atat de sumbru incat fac oamenii carora le imit stilul sa se intrebe cat de sumbri sunt? :))

  • legislated drowner

    nu stiu… eu asa am vazut… am crezut ca ai luat de la mine sumbrul
    😀

  • supa la plic

    ……hmmm..

Leave a Reply

