Forever

11 bucăți de cinism crestate pe brațul stâng al unui fluviu închegat în amintiri… Pentru totdeauna.

11 fraieri legați de stejarul bătrân din grădina edenului… mâncători de sicrie, înghit iluzii, scuipă venin. Bucăți cristaline de dor de vremuri calme ușor adie în obsesia unui alt timpuriu efect stroboscopic ce îmi vânează amnezia. De ce să te mint când a spune adevărul nu îmi dă nicio satisfacție? Poftim, adulmecă acest sunet și spune-mi ce vezi… Cinism, prostie, sarcasm sau poate doar umbre ale unor călugări deghizați în monștrii ce îți căptușesc visarea în mii de versuri… Crestate îți sunt ideile în credința oarbă cu care vii să mă amăgești… nu dau decât 11 cai pentru al tău cuvânt… Pe urmă cauți să te revanșezi pentru răzbunarea pusă la cale de hoții ce au înghițit norii de cenușă lăsați în urmă de jocul unui copil… Brațul obosit nu căută decât o ultimă chemare… îmbarcarea în vaporul de ciudat ciudat de albastru pentru un vapor. Stâng ar vrea un orb să vadă pentru depărtarea iluziilor de cerul cu numărul 11 în calendarul vinovaților de drept. Al cui vrei să fie acest gând? Al meu nu poate fi pentru că eu nu am suficienți nu că să te iert… Unui biet ciob de univers i se pot ierta păcatele comise în graba fugii nebune prin vid… sau poate… Fluviu de noțiuni concrete ce se sparge în mii de abstracțiuni enervante cu fiecare trecere a lumii bolnave de foame… cine este, sau… Închegat în magia zilei de miercuri voi aștepta îndeplinirea acelei dorințe… mi-ai promis, sau… În finele acestui veac refuz să îți refuz refuzul putred… încă mai vrei? Sau? Amintiri vinovate de redimensionarea unor dungi paralele îngropate adânc în dimensiunea vinei pe care o porți… sau… … Pentru a reuși să izolezi un capăt de altceva sunt necesare diferite… sau… Totdeauna m-ai întrerupt în a muri…

Semnat AltClaudiu

Mă trezisem într-un bar cu un pahar colorat în faţă. “Cocktail Paradox este servit” spuse barmanul pe care nici nu îl vazusem până atunci. Eu cerusem…adevărul e că nu îmi aminteam să fi cerut ceva. Şi nu ştiam cum am ajuns în acest bar sau de ce barmanul mi-a servit acest cocktail.
“E barul Viaţă” “specialitatea casei”, aşa mi-a spus. Am întrebat ce conţine băutura, însă umbra asta strălucitoare din faţa mea nu a mai spus nimic. Mă holbam în ochii ei şi îmi vedeam reflecţia. Şi parcă se afla în mintea mea, îmi spunea “gustă dacă vrei să vezi ce conţine!”. Mâna îmi ridicase paharul ducându-l la gură. O simplă sorbitură a invocat un uragan în mine. Vă jur. Timpanele-mi erau sfâşiate de un zgomot infernal. Mă panicasem, începusem sa urlu, vroiam să fug, să ies din bar. Simţeam că luasem foc, mă simţeam lovit din toate direcţiile.
“Calmează-te” strigă la mine barmanul. “Aşa e prima gură. E mai tare. Probabil crezi că e doar zgomot, dar e muzică, îţi promit. Îţi va plăcea. Promit. Rămâi şi bea!”
M-am aşezat din nou pe scaun. Nesigur, am sorbit încă puţin. La fel de tare-i simţeam otrava. Mă stăpâneam, încercam să par mai dur. Am mai băut o dată şi s-a întamplat acelaşi lucru, dar de data asta m-am prefăcut că sunt în regulă. Barmanul zâmbise la mine ca şi cum ştia ceva ce eu nu ştiam. I-am zâmbit înapoi mai mult din instinct.
De multe ori am vrut să plec pur şi simplu, dar am rămas până am băut tot. trebuie să spun…era tot dureros, dar mă obişnuisem.
După ce-am terminat am vrut să plătesc, însă barmanul m-a oprit. Mi-a spus “Ai plătit deja.”. Mi s-a părut ciudat, nu-mi amintisem să fi plătit, dar sincer simţeam că avea dreptate. Nu ştiu cum să vă explic.
În orice caz, acum mă simţeam obosit de la băutura aia ciudată. L-am întrebat dacă ştie un hotel pe-aproape. A spus “Da, e foarte aproape. Hotelul Veşnicie…e ultimul de pe stradă”. I-am mulţumit deşi simteam că n-aveam de ce s-o fac, dar din nou a fost din instinct. Înainte să plec spre hotel, am fost nevoit să mai fiu înca o dată martor la acel zâmbet al barmanului. Şi pot să jur că ştia că o să întreb despre un hotel. Probabil toţi care beau acel cocktail sunt foarte obosiţi după.

Semnat maroooned

Ozzy Osbourne – Forever

https://maroooned.files.wordpress.com/2012/02/05-forever.doc

4 responses to “Forever

Leave a Reply

