Soldier Side

Pe frontul cuvintelor el luptă orbit,
pictând din nou un orizont nedesluşit.
Aruncă acum cuvintele, frenetic,
bătătorind cărări spre alt generic.

Pe frontul silabelor el luptă asurzit,
tremurând în cercul său de foc menit.
Aruncă acum cuvintele, precar,
speriat fiind de liniştea din jar.

Pe frontul literelor el luptă amuţit.
De-acum şi ultima vocală a murit.
Orizontul e incapabil de verdict,
pictând doar linii de nedesluşit.

Semnat maroooned

Îngeri închiși în punga de scobitori scormonind printre petale de întuneric. Rădăcini de copaci mărunțind vesel visul de aseară.

Chitarei îi lipsea o coardă. Fata a cărui față nu i-o puteam distinge râdea ușor sarcastic de stângăcia cu care manevram instrumentul muzical. Dar reușeam totuși să încropesc câteva sunete care să mă facă demn de talentul meu. Sirena iarăși suna. Alt atac. Cei din camerele alăturate păreau panicați. Nu reușeam să înțeleg… aveam oare încredere prea multă în noile mele abilități? Zâmbetul ei reușea să-mi aplifice starea. Eram capabil de orice. Freamătul produs de ceilalți în timp ce alergau pe scări începea să mă plictisească. Am luat-o de mână, am urcat pe geam… părea o distanță destul de mare până jos. Dar… puteam… am alunecat amândoi până pe iarba din fața blocului. Ajunși la marginea dealului ne-am oprit… vedeam clar drumul ce duce până în vale, apoi urcă șerpuit până ajunge la linia copacilor. Acolo se afla cei cu care eram în război. Din nou sirena. Ea era foarte speriată… “ce facem acum?”… după ce reușisem să fac când plecasem din bloc eram convins acum că pot merge până la capăt. Norul de avioane inamice ce se apropia de noi atingea acum pământul. Eram mândru…

Visul de aseară… petale de lumină îl spulberă… timpul să-mi eliberez îngerii…

Semnat AltClaudiu

System Of A Down – Soldier Side

https://maroooned.files.wordpress.com/2012/03/12-soldier-side.doc

Leave a Reply

