Pierdut

Pierdut prin blocurile gri,
Pierdut şi prin copilării,
Printre cuvinte simple şi banale,
Pierdut din nou ca o fantomă chioară,
Prin mica-mi casă în care am murit,
Mă-nvârt pân-ameţesc,
Nu ştiu nimic,
Învăţ,
Şi uit,
Mi-reamintesc.
E prea târziu?
Normal că e…
Dar nu-i nimic,
Ştiu să şi zbor!
Mă pierd prin utopii necontenite,
Mă pierd prin zâmbete clădite,
Înot printre snobism şi eroism,
Idealism şi romantism,
Prin marea mea cale lactee,
Mă-nvârt pân-ameţesc,
Ştiu tot,
Şi uit,
Reconstruiesc.
E prea frumos?
Normal că e…
Dar nu-i nimic,
Mă şi trezesc!

God Is An Astronaut – Forever Lost

https://maroooned.files.wordpress.com/2012/05/god-is-an-astronaut-03-forever-lost.doc
2 responses to “Pierdut

Leave a Reply

