Vibrând de moarte

Privesc în gol, privesc în mine,
Și scad și cresc, și-s Rău și-s Bine.
Sunt cel ce staționez în locul meu de veci vibrant,
Și-n sus cobor, și-n jos mă salt.

Eu scrijelesc în locul meu
Pentru că eu nu mai sunt eu,
În locul meu de veci vibrant.

“Nu adormi!”

Vreau să-mi sculptez o mână nouă,
Din care vreau să nu mai plouă,
Una din care să ne vindem nouă
Un loc în locul meu de veci vibrant.

Ce trebuie să rezoneze?
Sufletul sau Inima!
Ce-i cu vibrații mai intense?
Și oare care va vibra
Când ea de-aici nu va pleca?

Nu-ntoarce foaia, mai stai pe ea!
Cuvintele, te rog, nu le-arunca!
Motivul ăsta-ncăpățânat va insista
Căci ea de-aici nu va pleca,
Din locul meu de veci vibrant.

Și-acum muzica se va opri,
Din mers nebun, drum voi croi,
În viscolul de alb ștrengar
Pierzanie tot caut în zadar;
Tot ce voi fi îti dau in dar.

În locul meu de veci,
Vibrant și-ncet mă aștepta
Sufletul sau Inima?

Inevitabil foaia se întoarce
Când golul e pe cale să se-ncarce
Cu mii de vise-n așteptare,
Rând pe rând să mă doboare,
Să mă impingă-n fraze seci
În locul meu vibrant, de veci.

Cel Iscusit mă înghiontește,
Indiferent, dictează rece
Un drum nebun de mers croit,
Murind încet, de dor lovit.

Întors pe dos, eu mă renasc.
Mă-ndepartez de somn, și totuși casc,
Iar în Abis mă scald latent,
Și mă trezesc în vis dement.

Mă doboară somnul
În locul meu de vis vibrant.

Alex ficiuring Andrei

Leave a Reply

