plouă pe orizontală

plouă pe orizontală
plouă din toate direcțiile
eu desenez și ploaia asta

noaptea-mi se amuză iară

și simt că am uitat ceva,
da-mi amintesc să desenez
în continuare
sau în stagnare
folosesc o nuanță-alinatoare de gri
o nuanță ce-mi cântă cântece de adormit

desenez o barcă
îmi place cum arată
și noaptea e impresionată
o vrea
o ia
sau cel puțin așa îmi dă impresia

și am uitat că simt ceva
da-mi amintesc de barcă
da, da, barca
o pierd
sau cel puțin așa îmi dă impresia
ceva

ceva..ceva nou
folosesc o nuanță agresivă de negru
o nuanță ce-mi țipă cântece de adormit
și desenez un vapor
un vapor pregătit, plin de tunuri
abia mai văd bărcuța mea
sau a cui o fi acum
sunt pregătit să trag în ea, și trag
și o distrug
vaporul râde
vaporul plânge
vaporul uită că simte ceva
sau nu
stai
eu eram
eu râd… sau plâng… sau stai…
simt c-am uitat ceva…
a da… să desenez… o barcă-ar fi frumos
o barcă gri

ce alinătoare-i ploaia asta!
cine-o fi desenat-o?

off, păcat că-i pe orizontală

Leave a Reply

