Caught in a cluster of feelings and thoughts

Vreau să-mi îngrop capul într-o străină,
Mort,
O veşnicie să mă odihnesc,
Să mă predau pieptului ei
Şi să-mi dau ultima suflare,
Pledând din nou ca „Vinovat!
Sunt doar al tău acum,
Fă tu ce vrei din mine!”

Eşti un izvor în celula mea
Curgând afară spre câmpii de maci
Cadoul tău arzând atât de roşu
Mai uşor decât un fulg cu heliu
Măreţ
Regesc
Desfăta-ne-vom, curgând spre cerul pistruiat
Îmi dai un râu nelimitat
Îmi dai un rău atat de necesar
Îmi dai firave petale de foc
Pe fluviul tău cel molcom, visitor
Îmi dai bilet
Mă ispiteşti cu barca pregătită-n faţa inchisorii
Şi mă gândesc s-o iau sau să n-o iau
De-oi lua-o, eu ce îţi voi da?

N-am mare lucru.
Am galaxii de foc pe talpa mea.
Într-un picior am șchiopatat
Pe mii și mii stele de nea.

Eu știu că m-au visat
Schilod și-nfometat
Pe cerul lor plin de nectar.

 

Leave a Reply

