De ce se termină lucrurile? Și unde? Și când?

“Simt că e ceva ce mă face să stagnez. O forță superioară, independentă, indiferentă, inconștientă. Ceva mă trage în sus, mă face să creez, să construiesc în interior și în exterior, iar pe de altă parte, ceva mă face să distrug și să mă autodistrug. Astfel ajung să fiu ca și cum n-aș fi, pentru că cele două forțe sunt egale, și mă determină să stagnez, iar dacă n-aș fi, tot stagnare s-ar chema.

Închid ochii și mă uit în sus, și spre surprinderea mea totul e plin de lumină, iar eu sunt umbra care alege să fie umbră. M-așteptam să fie totul negru, dar doar pe mine mă pot desena. Cum îmi mai place să stric tot, chiar și-n imaginația mea, unde pot fi ce vreau, unde vreau, dar eu aleg să fiu umbră distructivă în eden pe care toți îl putem vedea, intui, crea. Parcă e un blestem, toți ne putem imagina paradisul, idealul, dar chiar și în vis alegem să ne complacem și ajungem să-l mâzgălim, să-l facem plin de haos. Nu-mi pasă de nimic, de absolut nimic și nimic nu contează la nimic, și nu se coantifica în nimic, pentru că nu vom fi aici să vedem rezultatul aportului nostru. Și ce să facem? Să muncim pentru propria persoană? E atât de egocentrist și arogant. Cum pot oamenii să se iubească atât de mult într-o lume plină de adevăruri false? Suntem prea narcisiști sau ne urâm inconștient sau ce? E corect să generalizez? Unii se urăsc prea mult, alții se iubesc prea mult, cred că ce avem în comun este excesul. Nu avem limite în emoții, avem doar limite în a fi sinceri și în armonie cu ele. Asta ne omoară. Și ce putem schimba? Măcar unul din cele două…dar totodată, de-asta se numește condiție umană. Trebuie să acceptăm odată că suntem niște ființe haotice, ca și specie, dar și că indivizi. Deschid ochii și mă uit în față. Văd lumea toată, văd cum nu o pot schimbă, iar eu tot umbră distructivă rămân. Și aici aleg acest rol? Pare că toți alegem asta; pare că e inevitabil. “

fade_to_black_by_maroooned-d5ega1q

Leave a Reply

