Incoerență

urlă indiferența
îmi place dansul interpretărilor
ce formă interesantă au oamenii azi,
șoptește un nor
asta e lumea în care murim
nevoia de a salva
frica de singurătate
zboară pagini
le pierd pe toate fugind după ele
frumosul e acolo
în viscolul de poze zdrențuite
ce conturează fețe și grimase
urlă ura
capturat de noapte
învălmășit
spune-mi ceva
orice!
arată-mi că am controlul
ia-mi pulsul
pozele sunt schimbătoare
plouă cu poze roșii
o mostră de sânge
testează-mă
ia tu controlul
hai să ne lăsăm în voia sorții
e mai corect
ce-i cu obsesia asta de control
urlă speranța
neah..cel mai tare urlă ura
jumate sub ploaie dar uscat
jumate la adăpost,
ud leoarcă.
discut cu stâlpii
fiecare cu rolul lui
cu colțul lui pe care tre să-l lumineze
“eu aleg pe unde merg și ce să văd”
mă-ndeamnă să îmi spun
jumătățile se ceartă
jumătățile se vor.
când?

doar poze zdrențuite peste tot

Leave a Reply

