Dor- Vraji Praji

imaginează-ți că ești pe niște șine de tren
și te uiți în depărtare către șine cum din paralele se transformă în punct
acolo sunt eu
hai după mine
privirea sus!
sunt un cerc prins de-o ureche
urechea ești tu, ascultă-mă
sunt chiar în partea cealaltă, iar când mă uit la tine, tot punct roșu aud
sunt plin de puncte roșii pe margine
iar trenul se învârte,
mâncând tot torturi de check point-uri în noduri fabulate și degete cântate
ascultă-mă, nu doar în zi.
sunt vorbitorul. asta doar pentru că sunt chiorul.
Îmi place să fiu punctul din capătul celălalt.
punctul e necesar, atrage și scutură covoare goale-goale cu praf de valuri de mirare.
Și care, dar oare, care e un oarecare?
că fiecare punct e unic, la fel ca toate celelalte.
Sunt fapte moarte împăiate în acasele în viață din plin privind în gol ce-ascund opusuri de priviri neoarbe
sunt un sirop acrilic din fundal cu susu-n jos pe-un sunet salt
sunt un doar neinvitat, un estuar nevizitat, o picătură de ulei, o scoarță netedă de ei,
un bin-venit de mine, o inimă de porți străine
sunt un clișeu de tine, adio și rămâi cu bine

Leave a Reply

